/ Блог-uk / ПРОДВИЖЕНИЕ В FACEBOOK-uk / Медіаплан. Що це та навіщо?

Медіаплан. Що це та навіщо?

Instagram
FacebookTwitterTelegramLinkedIn

Медіа-план – це прогноз результатів для майбутніх рекламних кампаній. Його складають, щоб контролювати витрати і отримані результати. ⠀

У медіаплан заносять інформацію про канали просування, терміни, формати та бюджети. Крім цього, в медіаплан входять прогнози.

Готовий документ повинен відповідати на два головних питання:
1) На що витрачаються гроші, виділені на рекламу?
2) Які результати це приносить?

Основні метрики, які повинні бути враховані в медіаплані перед налаштуванням таргетированной реклами:

  • мета;
  • аудиторії;
  • бюджет;
  • охоплення;
  • кліки;
  • CPC / CTR;
  • коефіцієнт конверсії;
  • ліди;
  • ціна за лід. ⠀

Ви можете додавати ще поля за бажанням. 

Чим більше інформації зберете, тим краще. Це допоможе при складанні медіаплану. 

А тепер перейдемо до того, як скласти медіаплан рекламної кампанії:

1 етап – Аналіз ринку;
Потрібно зрозуміти, чого зараз в надлишку пропонують інші компанії вашого сегмента, а чого навпаки – не хватает.

2 етап – Цілепокладання;
Далі вам необхідно визначитися з головною метою, для чого потрібен медіаплан саме вашому бізнесу.

3 етап – Цільова аудиторія;
Пам’ятайте, що якщо ви не знаєте кому продавати, то не знаєте що, де і коли це робити. ⠀

4 етап – Рекламний бюджет;
Вам необхідно розрахувати бюджет, виходячи з визначення мети. Розпланувати його на 3-6 місяців вперед, заклавши в кожен місяць свою певну суму.

5 етап – Територія продажів;
В різних областях і містах України, наприклад, спостерігається різний споживчий попит. Це визначає ваші канали та подальшу стратегію дій. ⠀

6 етап – Способи впливу;
Вам необхідно визначитися, як саме ви будете впливати на аудиторію. Адже рекламу можна показувати різними стратегіями. ⠀

7 етап – Терміни проведення;
Складання медіаплану на 3-6 місяців – оптимальний варіант. За цей час ви отримаєте очікуваний результат і встигнете протестувати різні варіанти. ⠀

8 етап – Канали і основні посили;
Виберіть плейсмент, де більша концентрація вашої цільової аудиторії. Також потрібно розробити основні посили на кожну обрану групу ЦА і канал. ⠀

9 етап – Графік, частота і формат виходів;
Тут ви продумуєте не тільки загальну тривалість медіаплану, але і тривалість кожного каналу реклами окремо. ⠀

10 етап – Запуск і оптимізація.
Після того, як ви створили медіаплан, потрібно слідувати написаним у ньому постулатам. І щоб не витратити увесь рекламний бюджет, вам потрібно вміти оцінювати результат і коригувати вектор вашої роботи. ⠀ 

Пам’ятайте, що ідеальних планів не існує. У всіх вони виглядають по-різному і включають різну інформацію. Тому не можна говорити, що один план поганий, а інший – гарний. Головне, щоб він вирішував ваше завдання. 

А як він буде оформлений і що в ньому буде – вже другорядне. ⠀ 

З’явилися питання?

Пишіть в Messenger, Telegram, Viber або телефонуйте:

 + 38 (098) 105 56 65+ 38 (050) 883 61 27.

Instagram
FacebookTwitterTelegramLinkedIn

    У ВАС ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
    У НАС Є ВІДПОВІДІ!
    ОТРИМАЄТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ФАХІВЦЯ

    Коментарів нема

    Підписатись на новини